2012. június 19., kedd

Baráti segítség

+7 komment után hozom a következőt
Másnap reggel a Nathannel való séta után eléggé jókedvűen ébredtem. Reggel az ölemből a laptopomról böngészgettem a neten. Ám amikor a twitterre értem, egy léggé meglepő dolgot láttam;

”SivaTheWanted followed you”
”Jay TheWanted followed you”
„Max TheWanted followed you”
„Tom TheWanted followed you”

Elsőre gondoltam, hogy Nathan jóvoltából történt az egész.

Felvettem a köntösömet, majd kimentem a teraszra, amikor valaki hívni kezdett a telefonom. Egy idege szám volt, ezért, csak félve szóltam bele.

- „Tessék?!” – kérdeztem félve
- „Szia Sam, itt Jay, Jay McGuiness.” – nagy kő esett le a szívemről.
- „Szia Jay, mit szeretnél?” – gondoltam, hogy Nathan-től szerezte meg a számon, kitől mástól?!
- „Szeretnék veled beszélni, de ez nem telefon téma. El tudsz jönni most a Starbucks-ba?” – érdeklődött
- „Igen, persze.” – vágtam rá.
- „Remek, akkor ott várlak. Szia.”
- „Jól van. Sziaa.” – tettem le a telefont, majd mindent gyorsan elrendeztem és már rohantam is a megbeszélt helyre.

Oda is értem a helyre, ahol láttam, hogy Jay már ott ül, a szívem majd ki ugrott a helyéről, attól, hogy vajon mit akar.

- „Szia Jay, hogy vagy?” – köszöntem oda neki, majd megöleltem.
- „Szia Sam, jól köszi kérdésed.” – majd visszaölelt
- „Szóvaal, miről szeretnél beszélni?” – érdeklődtem.
- „Nos, mióta legelsőnek találkoztál Nathan-nel, azóta, egy nap felében csak rólad beszél. Ő elmondta nekem, de arra kért ne mondjam el, de veled megosztom, hogy Nath többet szeretne tőled, csak fél neked bevallani, és…”
- „Szeretnéd, hogy beszéljek vele?!” – fejeztem be a mondatát.
- „Igen, igen az lenne a legjobb, mert én nem szeretnék beleszólni, de nem tudom, hogy te mit érzel iránta.”
- „Hogy őszinte legyek, én is szeretem őt, de nem úgy, mint egy barátot. Mivel ő híres, ezért nem hittem volna, hogy lehetne több köztünk, mint barátság.”
- „Figyelj, közted és Nath között több is lehet, mint barátság, ha akarjátok, csak beszéljék meg. Ha lehet.”
- „Huh, Jay most nagyon sokat segítettél.” – hálálkoztam
- „Szívesen bármikor. Ha van valami probléma velem, bármikor beszélhetsz. Meghallgatlak és segítek, ha tudok.” – adta fel az ajánlatát.
- „Te leszel nekem a második bátyám, mivel ott, ahonnan jöttem, ott már van egy bátyám.” – meséltem neki.
- „Jól van SamHugi. De most mennem kell, mert Tom-mal meg Siva-val még van egy kis dolgunk. Örültem, hogy beszéltünk. Sziaa.” – állt fel a helyéről, majd megölelt
- „Sziaa.” – köszöntem el töle.

Elsétáltam a parkba, ahol nagy meglepetésre, nem volt ott senki. Majd miután leültem a három hinta egyikére, kikerestem Nathan nevét a telefonomban, majd felhívtam.

- „Szia Sam, mi újság?” – szólt ő bele elsőnek
- „Szia Nath, nincs semmi új. Azt szeretném megkérdezni, hogy nincs-e kedved esetleg lejönni ide a parkba, beszélgetni?” – tettem fel neki a kérdést.
- „Persze, egy olyan 10-15 perc és ott leszek.” – válaszolt rá rögtön
- „Jól van, itt várlak. Sziaa.” – köszöntem el.

A parkban lévő hinták egyikén ültem, amikor kevesebb, mint 10 perc múlva, egy ismeretlen személy fogta meg a bal vállam. Hirtelen hátranézni se mertem.

- „Szia.” – nagy kő esett le a szívemről, amikor meghallottam Nathan hangját.
- „Sziaa.” – köszöntem vissza neki, amikor ő leült a mellettem lévő hintára.

A mély beszélgetésünket a telefonom csörgése zavarta meg. A kis táskámban annyira kerestem a csörgő telefonomat, hogy az kiesett mellém.

A telefonomért hajszálpontosan nyúltunk érte, amikor a kezünk összeért. Az összeérés pillanatában, egymás szemében néztünk. Olyan szép zöldes-kék szeme volt, hogy az valami hihetetlen. Azon vettem magam észre, hogy teljes mértékben belepirulok. De ahogy észrevettem ő is elpirult ebben. Nem tudom, hogy ez, most megtörtént, hogy ennek tényleg így kell történni, vagy csak egy álom akar lenni. A szívem olyan heves vert, hogy egy hegyoldalt le tudott volna vele bontani.

Felállt a hintáról, és elém állt. A kezével az államnál fogva felemelte a fejemet, majd mindkét kezével megfogta az arcomat, egymás szemébe néztünk és megcsókoltuk egymást.

A csókot követően felálltam a hintáról, hogy egy magasságban legyek vele, megcsókolt még egyszer, mindketten elmosolyodtunk, majd szorosan és hosszasan megölelt.

- „Szeretlek.” – mondta halkan
- „Én is.” – válaszoltam halkan.

8 megjegyzés:

  1. aranyoos:)-megint
    remek-megint:))) xx

    VálaszTörlés
  2. Végig vigyorogtam:)) olyan tökjó*-*várom a kövit:))

    VálaszTörlés
  3. naaa.. :d nagyon jó lett, de szerintem arra figyelj, hogy ne legyen ennyi szóismétlés.. :) A másik, még úgymond kicsit hamar van ez a "szeretlek" SZERINTEM! én még vártam volna ezzel egy kicsit, de nagyon jó lett...várom a folytatást. :3 ♥

    VálaszTörlés
  4. egyik kedvenc blogom..*-* hajrá*-*

    VálaszTörlés