2012. június 14., csütörtök

Évzáró és pakolás

+5 komment után hozom a következőt
Szombat, reggel 10 óra. Reggel miután megreggeliztem az első dolgom az volt, hogy felhívjam Klaut, hogy mennyünk együtt a délután 5-kor kezdődő évzáróra. Ezt követően átöltöztem melegítőbe és elmentem, hogy lefussam azt a távot, amit minden szombaton illetve vasárnap lefutok. Délután 2-3 óráig egyedül leszek otthon, mert anya még dolgozik, testvérem, pedig a barátnőjénél van. Hazaértem, lezuhanyoztam és átöltöztem hétköznapi ruhába. Délután 3-kor felmentem a szobámba, hogy a laptopomon, azon keresztül a twitteren / facebookon megnézzem, hogy Lily fent van e.

„@flowersam: @lilyyellow itt vagy?”
„@lilyyellow: @flowersam: aha, miért?”
„@flowersam: @lilyyellow: csak szólni akartam, hogy a délutáni évzáróra 4:30-kor találkozunk (: x”
”@lilyyellow: @flowersam: jól van (;”
- ezzel be is fejeződött a beszélgetés

Lecsuktam a laptopom tetejét, ugyanis anya is hazajött a munkából és nekem is készülnöm kellett a délutáni iskolai rendezvényre.

- „Nálam nem 5 perc mire elkészülök” – mondtam anyának, aki a TV-t nézte a nappaliban.
- „Azt látom.” – jött vissza a válasz

Végre 4 órára megtaláltam a megfelelő ruhát, amit felveszek és fel is, helyeztem magamra egy alapsminket, amikor valaki hírtelen kopogtatott a bejárai ajtón.

Mentem és kinyitottam az ajtót, ám amikor kinyitottam, nem láttam mást csak a drága Klaut.

- „Szia, hát te?” – kérdeztem meglepődve.
- „Heey, hát én!„– kaptam egy értelmességet sugárzó választ, amikor a lány egy szó nélkül fogta magát és becélozta a konyhát (hozzáteszem ünneplő öltözékben).
- „Gyere be!” – mondtam halkan a végére.
- „Amúgy hogy - hogy itt vagy?” – érdeklődtem.
- „Kicsit túl hamar lettem kész, és kezdtem unatkozni, amikor az idő még jobban lelassul és nem telik, így hát gondoltam, és ide jövök hozzád, hogy innen mennyünk Lily elé.” – megkaptam a választ.
- „Értem. Mindjárt mehetünk, csak megkeresem a kistársamat, és elbúcsúzok anyától.”
- „Okéééééé.” – húzta el az „é” betűt.

- „Anya megyek az ünnepségre.” – kiabáltam anyának a szobámból.
- „Jól van lányom, vigyázz magadra!” – jössz vissza a válasz a fürdőszobából.
- „Oké, szia, szeretlek!” – ezzel a mondattal be is zártam az ajtót és már mentünk is Lily elé, onnan az évzáróra.

„Ezennel a 2011-2012-es tanévet lezárom” – hangzott el életem egyik legjobb mondata.

Az ünnepség 7 óráig tartott, legalábbis nekem, mert mennem kell haza, meg aludni, mert holnap indul délután 2kor a Londonba tartó repülőm. Később twitterre még egyszer felnéztem, és láttam, hogy Klau és Lily írt;
”@lilyyellow: @flowersam és @KlauES holnap a reptéren :’) x” – RT-ztem ezt a tweetet és elmentem aludni.

5 megjegyzés: