2012. június 26., kedd

Ustream 1. rész

+7 komment után hozom a következőt
Reggel elég furcsa volt arra kelnem, hogy leesek az ágyról. Felültem a földön. Nathan észre se vette, hogy ledübbentem.

- „Jézusom, jól vagy?” – vagy mégis
- „Már igen.”
- „Megütötted magad?” – pattant ki az ágyból aggódó arccal.
- „Persze, csak a bal kezemre este, de semmi komoly. Mindjárt jobban lesz. Nyugi.” – néztem rá mosollyal az arcomon.
- „Biztos? Ha nincs semmi baj, akkor elmegyek és megzuhanyzok. Mindjárt jövök.” – mondta az ajtóból.

Amíg ő elvolt, én addig azt a pólót, ami rajtam volt azt levettem, és felvettem helyette a lila Stewie Griffin-eset. Igaz, egy kicsit bő meg nagy volt rám, de szeretem, ha egy póló bő.

- „Na ne.” – jött belőlem a hang. Ránéztem, és rájöttem, miért mondta. Mindkettőnkön Stewie-s póló volt, csak rajta fehérbe.
- „Remélem nem baj.” – pirultam el – „Én is szeretem a Family Guy-t”
- „Miért lenne baj?” – jtt oda hozzám, majd megölelt.
- „Sapka nem kell?” – kérdeztem tőle
- „Uh tényleg.” – rohant el egy sapkáért, pedig csak viccből kérdeztem.

Lementünk reggelizni, amikor a lépcsőnél jártunk és Max megszólalt; - „A két Stewie Griffin.” – Majd pakolta tovább a reggelihez a palacsintákat.
Leültünk az asztalhoz, de Tom és Jay sehol se volt.

- „Tom és Jay?! Hol vannak?” – kérdezte Nath.
- „Tom-ot most küldtem fel Jay-ért.” – kapott választ Siva-tól.

Negyed óra múlva már jött is le a két hiányzó ember.

- „Az mosogat el, aki utoljára ül le.” – kiabálta nekik oda Max.
Jay és Tom el kezdtek rohanni lefele a lépcsőn át a nappaliba majd be a konyhába. Tom hamarabb odaért egy kicsivel, mint Jay, de Tom kicsit hamar örült. Tom amikor épp le akart ülni Jay meg fogta a széket és kihúzta alóla, Tom pedig a szék helyett a földön ült. Jay elfoglalta a széket.

- „Ezek szerint Tom mosogat.” – beszélt magáról E/3-ik személyben.
- „Ma amúgy Ustream-elnünk is kell, ne felejtsétek el.” – figyelmeztette a srácokat Nath.
- „Még jó, hogy hoztam az én laptopomot, majd arról nézlek titeket. Mellesleg nagy baj lenne, ha áthívnám Maya-t?” – mondtam közbe.
- „Hehe, jó ötlet. És nem, nem baj, hívd csak át nyugodtan.” – Jay.
- „És.. hánykor lesz?” – kérdeztem még egyet.
- „4-kor miért?” – Max
- „Mert 7-kor kezdődik a Castle, amit imádok.” – válaszoltam.
- „Azt én is imádom.” – szólalt meg Siva.

Mindenki befejezte a reggelit, amikor Max mondta Tom-nak, hogy; - „Mosogathatsz Tom háziasszony.” – vágott rá egy gúnyos mosolyt is.
- „HAHA, nagyon vicces vagy.” – vágott hozzá egy törölközőt Tom Max-hoz.

Felálltam az asztaltól, majd kimentem az udvarra, hogy akkor áthívjam Maya-t.
Egy pár kicsörgés után fel is vette a telefont.

- „Szia Maya, itt Sam.”
- „Szia Sam, mizujs?”
- „Nincs semmi új. Öhm, azt szeretném megkérdezni, hogy nincs-e kedved 4 körül átjönni?” - tettem fel neki azt a kérdést, amiért felhívtam.
- „Persze, hogy van.” – örült a meghívásnak.
- „Okés, akkor hamarosan.”
- „Jaja, sziaa.” – majd letette a telefont.

- „Hé Sam, nincs kedved tollaslabdázni?” – mutatta a két tollasütőt, és egy labdát.
- „Dehogynem. Imádom.” – örvendeztem, majd kaptam egy ütőt.

*15 perc múlva*


- „Én játszok a győztessel.” – jött ki Nathan aki leült a napozóágyra.
- „Mennyi az állás eddig?” – kérdezte
- „13 - 4” – válaszolta Jay
- „És kinek van 13?”
„Sam-nek.” – mutatott rám az ütővel Jay.

*10 perc múlva

- „Miért nézel?” – kérdeztem a játék közbe háttal a napozóágyon fekvőnek.
- „Ki? Mi? Hol? Mikor? Mert?” – játszotta az értetlent
- „A nagyanyám, otthon.” – válaszoltam nevetve
- „Honnan tudtad, hogy a nagymamád otthonról néz?” – látszott rajta, hogy nagyon unatkozik.
- „Nem tudom, de valamiért én érzem, ha néznek.” – válaszoltam
- „Ez igaz, mert…” – Jay elmesélte, a tegnapit, mikor nézett és az asztalba beverte a lábát.
- „NYERTÉL! NYERTEM!” – vágtuk rá egyszerre Jay-jel.
- „Én jövök.” – pattant fel Nathan.
- „Sok sikert haver.” – adta oda az ütőjét Jay Nath-nek.

Le is játszottuk a játékot. 18 – 20 – ra nyertem.
- „Nem játszol rosszul.” – dicsértem meg Nathan-t
- „Te se.” – dicsért vissza
- „Tudom.” – ego-skodtam
- „Ego-s. Megint.”
- „Az biztos.”

Bementünk a házba, amikor Jay éppen a nappalin keresztül ment át, és megkérdezte, hogy melyikünk nyert.
- „Na? Ki nyert?” – kérdezte, mire én magamra mutattam, Nath pedig szintén rám.

20 perc múlva csengettek.
- „Kinyitom!” – kiabálta Max.
- „Szia Maya, gyere be.” - Max
- „Hey Max, hogy vagy?”
- „Jól köszönöm, és te?”
- „Én is jól.”

- „Sam, itt van Maya.” – kiabálta nekem Max, én pedi úgy rohantam lefele a lépcsőn, hogy majdnem elestem, de nem.
- „Szia Maya.” – üdvözöltem, mire ő üdvözlésképpen egy ölelést adott.

10 perc múlva megjelent az 5 fiú egy webkamerás laptoppal a kezökben.

- „Szóval, itt lesz az ustream, ha akarjátok, nézhetitek.” – Tom
- „Nézni akartuk a Sam laptopjáról.” – mutatott a laptopomra Maya.

4 óra volt és az Ustream el is kezdődött. Előszőr csak 1000 néző volt, majd 10ezer és végül a számláló 40ezernél megállt.

Nézegettük a kérdéseket, hogy miket kérdeznek a rajongók tőlük. Egyszer, nem is egyszer vagy 100szor láttam egy barátnősdi kérdést Nathan-től.

- „Mi lenne, ha bevallanátok? Így is félig híres vagy már, mert a sztájliszjuk vagy velem együtt. Csak nyugodtabb lenne az egész nem?” – kérdezte tőlem halkan.
- „Pont ezen gondolkoztam én is.” – válaszoltam neki szintén halkan.

Nathan felolvasta azt a bizonyos kérdést, majd rám nézett és a reakciómat várta, hogy mit mondjon.

Mély levegőt vettem és a reakcióm…

7 megjegyzés: