2012. június 12., kedd

Meglepetés

+5 komment után hozom a következőt

Péntek, reggel 7 óra. Nagy nehezen, de kikószálódtam az ágyból, rendbe szedtem magam, felöltöztem, reggeliztem stb. Elérkezett 7:45, felcuccoltam magam, elköszöntem anyától (testvéremtől sajnos nem tudtam, mert tesóm dolgozik és korán elment) és szépen lassan, nagy álmosan elindultam az iskolába. Eközben találkoztam a két osztálytársammal Lily-vel és Klau-val (mellesleg Klau az én legjobb barátnőm, sőt szinte a testvérem).  Természetesen a sok kocsi jóvoltából, minimum fél óra volt mire átjutottunk az úton a sulihoz. Beértünk a suliba, lepakoltunk és máris 8 órakkor a csengő megszólalt, vagyis becsengettek (nagy öröm mondhatom -.-). Teltek-múltak a percek az órák, mire 13:20 lett.
Haza fele úton én meg Lily beszélhettünk Klau-hoz. Szólt a fülhallgatóján keresztül Eric Saade akiért annyira oda van, így hát ilyenkor nála se kép, se hang.

- Ilyenkor felőle egy meteor is becsapódhatna, észre se venné. – Mondta Lily kuncogva.
- Az biztos! – Nevettem el magam.
- Miről van a duma? Láttam, hogy beszélgettetek, mert mozgott a szátok, csak nem tudom miről volt szó. – Szólalt meg mögöttünk a 3. személy.
- SEMMIRŐL! – Vágtuk rá egyszerre Én meg Lily. És kuncogtunk magunkba.

- Sziasztok, majd beszélünk! – Köszöntem el a lányoktól, ugyanis Én hazaértem.
- Oké, hello. – Mondták egyszerre.

Hazaértem és anya fogadott otthon, mert hamarabb hazaért mint én. Testvérem, csak délután 4 után ér haza a munkájából. Megebédeltem és lefeküdtem aludni egy kicsit a testvérem szobájába, mert nagyon álmos voltam, már állni se bírtam. 2 és fél óra alvás után, átmentem az én szobámba, ahol szinte az összes falon csak One Direction és The Wanted poszterek sorakoztak. Na jó, volt néhány pás poszter is a falon, de ezek a legjobban. Megálltam és sóhajtottam egyet, és ezek a mondatok jártak a fejemben; - Bárcsak, bárcsak az életben egyszer sikerülne az, hogy elrepülök Londonba egy jó időre, ahol találkozhatnék a One Directionnel, vagy a The Wanted tagjaival. Bárcsak.

*kopp kopp* - kopogtattak a szobám ajtaján.
- Tessék! – szóltam ki.
Anya jötte be a szobámba, mosollyal az arcán.
- Ez a tied! – mondta és a kezembe nyomott 1 db Londonba szóló repülőjegyet ami a nyári szünet első hetére szól.
- Mindig tudtam, hogy London az uticélod. – mondta anya
- De, mégis honnan van? – kérdeztem meglepődve
- Ajándék. – kaptam rá a választ.
- Nagyon, nagyon szépen köszönöm. – ugrottam szinte majdnem anya nyakába az örömtől, közben még a számra is kiült egy nagy nagy mosoly.

Ugráltam az örömtől fel és le. Gyorsan fel is klikkeltem twitterre, hogy megosszam a hírt;
@flowersam: oh my god *-* el se hiszem *o* anyától és a testéremtől kaptam egy Londonba szóló repülőjegyet ami a nyári szünet első hetére szól *o* omg végre van lehetőségem találkozni a 1D-nel vagy a TW-dal YEAH BUDDY x – amint kiírtam, kaptam egy pár velem együtt örülő tweet-et meg egy pár RT-t, aminek nagyon örültem. Kiléptem az internetről a telefonomról és felhívtam Klau-t, hogy ő is tudtam, mert mint már mondtam, ő az én igazi legjobb barátnőm. Fel is hívtam. El is újságoltam neki a hírt, aminek nagyon örült.

Miközben segítettem anyának pakolni egyik szobából át a másikba, megérkezett testvérem a munkából. Kinyitottam az ajtót és hatalmas nagy ölelést kapott tőlem, mialatt én vigyorogtam, mint a tejbe befőtt.

- Látom, megkaptad a jegyet. – nevetve üdvözölt
- Meg-meg. Köszönöm – mosolyogva válaszoltam neki

Késő este még néztem egy kis TV-t, benne a kedvenc rajzfilmsorozatomat a Family Guy-t. Amint vége lett, gyorsan kipötyögtem twittere, hogy; @flowersam: good night xx – és elmentem aludni.

+5 komment után hozom a következőt

6 megjegyzés: