2012. június 21., csütörtök

Mozi

+7 komment után hozom a következőt
A tűzijáték után mindannyian bementünk a házban, amikor hírtelen Jay megszólalt;

- „Mi lenne, ha megnéznénk egy horrorfilmet?” – tette fel érdeklődve a kérdést
- „Jó! Rendben. Benne vagyok.” – hangzottak el egyszerre a válaszok
- „Sam? Benne vagy?” – kérdezte tőlem Max aki már a DVD tokban, kereste a megfelelő filmet.
- „Egyértelműen igen.” – vágtam rá
- „El is felejtettük neked azt mondani, hogy a ház alatt, van egy hatalmas nagy moziterem, tele székekkel stb stb.” – jutott eszébe Nathan-nek.
- „Jó tudni.” – nevettem el
- „Na akkor induljunk.” – terelt minket Siva.

A földszíntől 10 lépcsővel lejjebb már ott is voltunk a mozi terem ajtaja előtt. Beléptem, én meg csak néztem, mint borjú az újkapura. Hihetetlen volt.
A kivetítő panel kb. 3x2 méter lehetett.

Míg leültem a terem közepén lévő székre, ami mellesleg fekete és bőr volt, én láttam, hogy ott elől Tom és Max szerencsétlenkednek egy sort a DVD-vel. Öröm volt nézni. Siva és Nathan nem volt bent. Egyszer valaki megpöckölte a jobb vállamat, amitől szabályosan frászt kaptam. Oldalra néztem és a mögöttem lévő székben ülő Jay volt az.

- „Jézusom. A frászt hoztad rám.” – pattantam fel egy kicsit
- „Nem akartam. Nem direkt volt.”
- „Semmi baj, az én hibám, hisz én gondolkoztam el.” – mosolyodtam el
- „És min? Már ha szabad tudni.” – érdeklődött
- „Ezen az egészen, hogy itt vagyok, hogy itt vagyok veletek, és, hogy…”
- „… Nathan barátnője vagy?!” – fejezte be a mondatomat.
- „Igen” – vágtam rá
- „Azért kerültél ide, mert amikor először meglátott téged Nathan, azonnal megtetszettél neki, és nagyon is szeret téged. Nem úgy viselkedtél, mint gondolom, akkor láthattad, akik amikor meglátnak egyből olyan visításba kezdenek, hogy megsüketülsz. Egy szépen ott álló átlagos lányként álltál ott. … Meg hallottam Nath-től a szomorú történetet az eddigi életedről. Ezért is megérdemled. Hidd el.” – adta ki a magyarázkodó választ Jay, mire elgondolkoztam egy kicsit azon, amit most mondott, és megköszöntem tőle. Ismét.

5 perc múlva meg érkezett Nathan és Siva 4 csomag krumplisszirommal és popcorn-nal.
Max és Tom sikeresen be tudta tenni a DVD-t a lejátszóba. Már csak el kellett indítani.

Nath beült mellém, Jay egy pár sorral hátrébb ült, aki mellé társult Siva. Tom és Max pedig a legelső sorba ültek be.
A 4 csomag ropogtatnivalóból egyet előre, és egyet háta dobtam. A másik két csomagot magunknak hagytuk.

- „Indul!” – kiabálta Tom, mintha vagy százan lennék a terembe. A film címe; A Tükrök. Remek ötlet volt mondhatom, mivel már egy párszor belenéztem, de az is épp elég volt, ráadásul ilyen nagy kivetítő még jobb lehet. Gondoltam magamban.

Hátulról hírtelen egy hatalmas zacskórecsegésre megijedtem, vagyis szívrohamot kaptam. Majdnem. De csak azért, mert már bele voltam mélyedve a filmbe.

- „Jól vagy?” – kérdezte nagyon halkan a mellettem ülő.
- „Persze, csak a hátsósorban két személy zacskórecsegtetéséről frászt kaptam, mert már bele voltam mélyedve a filmnézésbe.” – válaszoltam szintén halkan, mire észrevettem, hogy valaki vagy valakik popcorn-nal dobálóznak hátulról.
Nathan lazán hátranézett és a jobb kezén lévő középsőujját felemelte feléjük.

- „Majd én megvédelek.” – mosolygott (már amennyit láttam belőle), majd megfogta a kezem.

Nagyon jó film mondhatok, tuti, hogy nem fogok aludni semennyit. Sőt az is biztos, hogy az 5 fiú valamelyike vagy mindegyike, valakire/valakikre frászt fog hozni. 100%

Úgy fél óra múlva, elől Tom és Max akkorát sikított, hogy nem igaz.

Később megszomjaztam, mivel az egész sós burgonyaszirmot megettük. Szerencsére volt nálam egy üveg Cola. Beleszürcsöltem, direkt úgy, hogy legyen hangja, majd hírtelen az előttem lévő szék mögé tettem. Tom hátranézett, hogy ki volt az, én meg úgy tettem mintha semmise történt volna. Ezt követően Nath megkérdeztem, hogy;

- „Kaphatok?” – mutatott az összekulcsolt kezünkkel a Cola-s poharamra. Én csak szimplán bólogattam rá, majd a szája elé tartottam a poharat szívószálastól.
- „Köszönöm.” – majd viszonzásul egy csókot kaptam.

Negyed óra múlva Nath felemelte a két karját, mint aki nyújtózkodik, mert álmos, és baloldalról átölelt. Tudtam, hogy el fogja ezt játszani, csak vártam rá.

Úgy fél óra múlva azt vettük észre, hogy elől már nem, ketten hanem négyen ülnek. Néztünk össze Nathan-nel, hogy az hogy történt. Rá 10 percre elkezdett dörögni az ég, de nem sok kellett ahhoz, de az egész áram elment a házba.
Olyan sötétség lett az egész lakásban hírtelen, hogy szó szerint nem láttunk semmit. Az elől ülő Siva, Tom, Max és Jay csak telefonvilágítás segítségével jutottak ki a teremből. Nem sok idő múlva hallottuk, hogy Tom és Max ordított egyet. Egyből gondoltuk Nath-tel, hogy Siva és Jay tettek valamit.

Irtózatosan nagyot dörgött az ég. Nem is dörgött, hanem recsegett szinte.

Mivel Nathan ölébe ültem, egyszer csak azt vettem észre, hogy valaki meg fogja majd simogatni, kezdi a bal arcom, majd lassan magához húzott és lassan, gyengéd csókot váltottunk.

Olyan negyed óra múlva hallottuk, hogy a srácok örülnek, hisz visszajött az áram. Kiszálltam Nath öléből, majd mindketten a terem ajtaja felé vettük az irányt. Kimentünk és láttuk, hogy a néhy fiú biliárdozik, ahova Nathan is beszállt. Megkértem őket, hogy álljanak egymás mellé, hogy had csináljak róluk egy képet. A kép el is készült.

Hajnali 2 óra lehetett, és már nagyon álmos voltam. Közültem a srácokkal, hogy én megyek aludni, mert már állni nem bírok. Nath-től kaptam még egy jó éjt puszit és ölelést.
Felmentem a szobámba, lefeküdtem az ágyamra és azon nyomban el is aludtam.

7 megjegyzés: